PROGRAMMA RADUNO

– PROGRAMMA-

GIORNO 27/06/2015

GIORNO 28/06/2015

Ore 9:00 ritrovo dei partecipanti ad ispica (RG) presso p.zza dell’Unità d’Italia ed inizio delle operazioni di iscrizione, consegna gadgets e colazione.
Ore 10:30 saluto delle autorità ed inizio tour della città
Ore 11:00 sosta presso l’area archeologica Parco Forza per visita guidata e rappresentazione in costume a cura dell’ass.ne culturale Milites Trinacriae
Ore 12:00 partenza per Noto (SR) e visita guidata del centro storico
Ore 13:30 partenza per villa Eleonora di Villadorata e accoglienza a cura dell’ass.ne culturale Corteo Barocco di Noto
Ore 14:00 pranzo a base di prodotti tipici, sorteggio e premiazione club partecipanti

N.B. per garantire la riuscita dell’evento si richiede il massimo rispetto dei suddetti orari che pertanto sono da intendere tassativi
– Max 250 persone –

ENGLISH VERSION

-TIMETABLE-

June 27th , 2015

Our friends, Vespa lovers, who will be arriving to Ispica on June 27th from other nations, regions or provinces are invited to take part in the sightseeing tour through the narrow streets of Modica and Scicli, visiting the Baroque monuments are in these two Unesco Heritage cities, renowned as “Inspector Montalbano’s places”. The tour starts from Ispica, at Piazza dell’Unità square at 4.00 p.m. and the return is scheduled by the dinner time.

June 28th , 2015

MEETING POINT:
– Piazza dell’Unità square, Ispica.
09.00 a.m.
-Registration, Delivery of paraphernalia and breakfast boxes.
10.30 a.m.

-Greeting by the authorities.
-Start of the sightseeing tour.
11.00 a.m.
-PARCO FORZA. Guided tour of the archaeological area and costumed performance by Milites Trinacriae cultural association.
12.00 p.m.
-NOTO (Syracuse). Guided tour of the old town centre.
1.30 p.m.
-Villa Eleonora di Villadorata. Welcoming by Corteo di Noto cultural association.
-Lunch with typical meals. Raffle and prize-giving of the clubs taking part.
N.B. In order to ensure the success of the event, it is required to comply with the above hours which are therefore peremptory.

-limited number of participants: 250-

pulsante iscrizione

3 thoughts on “PROGRAMMA RADUNO

1. Pingback: Giorgio Avola a Shangai con lo zainetto del Vespa Club